Theo Boone und der entflohene Mörder

audiobook (Abridged) Theodore Boone

By John Grisham

cover image of Theo Boone und der entflohene Mörder
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Der neue Grisham – spannender, gefährlicher und überraschender als je zuvor!
Theo Boone ist auf Klassenfahrt in Washington D.C.! Dort entdeckt er in der U-Bahn den aus Strattenburg geflohenen Mordverdächtigen Pete Duffy. Es gelingt Theo, Duffy erneut vor Gericht zu bringen. Doch was, wenn er freigesprochen wird? Theo ahnt, dass er in höchster Gefahr schwebt ...

„Es hätte für dieses Hörbuch keinen besseren Sprecher gegeben als Oliver Rohrbeck." (audio-kritiken.de)

Theo Boone und der entflohene Mörder