John Sinclair--Zu Hause ist es doch am schönsten--Eine humoristische John Sinclair-Story

audiobook (Unabridged)

By Ian Rolf Hill

cover image of John Sinclair--Zu Hause ist es doch am schönsten--Eine humoristische John Sinclair-Story
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Endlich Urlaub! Lange mussten meine Freunde und ich warten, bis wir gemeinsam in den wohlverdienten Urlaub fahren konnten. Wir glaubten uns in dem winzigen Fischerdorf einer griechischen Insel sicher. Dabei hätten wir wissen müssen, dass das Sinclair-Team keine Ferien machen kann, ohne dass die Mächte der Finsternis noch ein Wörtchen mitzureden hatten. Und so wurden wir mit einem Gegner konfrontiert, wie wir ihn bislang noch nicht erlebt hatten...
John Sinclair--Zu Hause ist es doch am schönsten--Eine humoristische John Sinclair-Story