Rückkehr der Verdammten--John Sinclair, Band 1702

audiobook (Unabridged)

By Carsten Wilhelm

cover image of Rückkehr der Verdammten--John Sinclair, Band 1702
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Vor mehr als zweihundert Jahren brachten zwei Adelige die Pest in die Nähe von London. Glücklicherweise wurden sie schnell genug entdeckt und getötet. Zusätzlich hatte man sie noch verflucht und auch verdammt. Leider half es nichts, denn die beiden Adeligen hatten mächtige Helfer an ihrer Seite. Und die wollten, dass London und Umgebung von einer Pestwelle erfasst wurden ...
Rückkehr der Verdammten--John Sinclair, Band 1702