Ich küsse dich in meinen Träumen

ebook

By Rebecca Winters

cover image of Ich küsse dich in meinen Träumen

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

Seit Jahren hat die hübsche Alexandra ein erklärtes Ziel: Sie will Dimitrios! Doch eine Affäre kommt für den mächtigen Unternehmer nicht infrage. Also bewirbt Alex sich als seine Assistentin. Aber noch immer ist sie in heißen griechischen Nächten viel zu allein - bis Dimitrios sie bittet, ihn nach Thessaloniki zu begleiten ...

Ich küsse dich in meinen Träumen